Klachten en Retouren

Wij stellen hoge kwaliteitseisen aan onze producten en bestellingen worden met zorg samengesteld. Desondanks kan het natuurlijk zijn dat u ontevreden bent over het product of de levering.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail ([email protected]) door te geven of telefonisch op 085 - 060 8765. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Retouren

Wanneer u zich heeft bedacht en producten retour wil sturen vragen we u eerst contact op te nemen middels het contactformulier of telefonisch op 085 - 060 8765. Er zal een retour melding aangemaakt worden zodat we op de hoogte zijn van de retourzending. De retourzending dient binnen 14 dagen na aankoopdatum bij ons kenbaar gemaakt te worden. Producten kunnen alleen retour gestuurd worden als deze ongebruikt en ongeopend zijn. Wanneer de retourzending bij ons is bezorgd zal binnen 5 werkdagen na ontvangst het aankoopbedrag overgemaakt worden op het afgesproken rekeningnummer. Kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.

NIET GOED - GELD TERUG

Het kan altijd een keer gebeuren dat u niet tevreden bent. Omdat wij volledig achter onze producten staan geven wij de NIET GOED- GELD TERUG garantie. Heeft u het product in gebruik en voldoet het niet aan uw verwachtingen dan kunt u met ons contact opnemen([email protected]) en we lossen het netjes op. Wij zullen het product in overleg met u vervangen door een nieuw product of een goed alternatief. Ziet u hier het liefst vanaf kunt u het product retourneren en bij ontvangst zullen wij uw aankoop bedrag aan u crediteren.